Hiv
G31 i N75 absolutnie nie są zwiazane z Twoim problemem.
Nie wiem ile auto ma przelotu ale pompowtryskiwacze to ostatecznosć.
Problem tkwi w czujniku obrotów G28 - z opisu wątku nie wynika ze go wymieniłes.
Czujnik swiruje lub jest uszkodzony wiec sterownik silnika nie moze rozpoznac w jakim polozeniu jest wał stad trudny rozruch lub niemozliwy.
Drugim powodem takiego a nie innego zachowania auta moze byc rąbnieta pompa paliwowa niskiego cisnienia... czyli ta w zbiorniku paliwa.
Dobra pompa powinna dawac cisnienie ok. 0,7 Bar.
Jesli masz urzadzenie diagnostyczne VAG/VCDS i jesli uda Ci się uruchomic silnik to podłącz sie i zaraz po odpaleniu sprawdz błędy w module silnik.
Mam rodzinne BKD w A3 8P wiec wiem co przezywasz. Czujnik juz byl zmieniany i dostep do niego nie jest latwy ze wzgledu na poprzeczne ustawienie motoru... tak samo jak w Skodzie :wink:
Pozdrawiam
Pozdrawiam
G31 i N75 absolutnie nie są zwiazane z Twoim problemem.
Nie wiem ile auto ma przelotu ale pompowtryskiwacze to ostatecznosć.
Problem tkwi w czujniku obrotów G28 - z opisu wątku nie wynika ze go wymieniłes.
Czujnik swiruje lub jest uszkodzony wiec sterownik silnika nie moze rozpoznac w jakim polozeniu jest wał stad trudny rozruch lub niemozliwy.
Drugim powodem takiego a nie innego zachowania auta moze byc rąbnieta pompa paliwowa niskiego cisnienia... czyli ta w zbiorniku paliwa.
Dobra pompa powinna dawac cisnienie ok. 0,7 Bar.
Jesli masz urzadzenie diagnostyczne VAG/VCDS i jesli uda Ci się uruchomic silnik to podłącz sie i zaraz po odpaleniu sprawdz błędy w module silnik.
Mam rodzinne BKD w A3 8P wiec wiem co przezywasz. Czujnik juz byl zmieniany i dostep do niego nie jest latwy ze wzgledu na poprzeczne ustawienie motoru... tak samo jak w Skodzie :wink:
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Komentarz